понеділок, 12 листопада 2012 р.

Модуль 8 = = РЕФЛЕКСІЯ = =


8 день

        Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів», а саме: цього дня ми вчилися ділитись прикладами учнівських робіт, обговорювали ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання; аналізували те, як вони самі проводять оцінювання.
        Доопрацьовували плани оцінювання;
        Створювали форми для підсумкового оцінювання.
        Переглянули та оцінили приклади учнівських робіт;
        Внесли зміни до Плану вивчення теми; 
         Щодо оцінювання взагалі, то воно спонукатиме учнів до змагання, тобто виконувати зазначену роботу краще.
          Залучення учнів до оцінювання сприяє тому, що вони вчаться давати об’єктивну оцінку діяльності не тільки своїх товаришів, але й критично оцінювати свою роботу.    
             Прикладом може бути робоча сторінка учня, що відображає такі питання:
- про що я дізнався на уроці;
- що було цікаво, що ні;
- чому я нудьгував (ла) на уроці;
- що найбільше сподобалося;
- що вдалося на уроці, а що ні, чому;
- моя робота на уроці (можна зазначити етапи уроку, учні самі собі виставляють оцінку).
         Учні можуть вивести середній бал.Оцінки інших, якщо вони вищі, можуть спонукати до того, щоб учні покращили свій результат.
Для того, щоб покращити навчання учнів, необіхідно чітко зазначати, завдання, що їх мають зробити учні. З цією метою варто застосувати метод Локуса (зазначені завдання роздруковані на паперах і знаходяться на інформаційній дошці "Вивчаємо на уроці" впродовж вивчення всієї теми).
Під час використання інтернет-ресурсів варто підготувати для учнів пам’ятки користування інтернетом.

Немає коментарів:

Дописати коментар