9 день
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання .
Ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні. Створили інструменти для підсумкового оцінювання, навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - адаптуватися учням, розвинути навички самоспрямованості, бути активним у власному навчанні.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання .
Ми обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання. Обговорили, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні. Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів. Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні. Створили інструменти для підсумкового оцінювання, навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - адаптуватися учням, розвинути навички самоспрямованості, бути активним у власному навчанні.
Працюючи в 9-му модулі, я доповнила план вивчення теми та наповнила своє Портфоліо
Немає коментарів:
Дописати коментар